DNA ANALÝZA

DNA ANALÝZA METABOLICKÉHO TYPU DLE GENETICKÉHO KÓDU

 

Jedná se o nejmodernější trend v nutriční diagnostice - NUTRIGENETIKA - redukce hmotnosti dle DNA analýzy metabolického typu s možností sestavení ortomolekulárně nutričního plánu na míru dle vašeho genetického kódu (buněčná výživa). Pro vylepšení a udržení acidobazické rovnováhy holistickým způsobem pro stabilitu vnitřního prostředí organismu. Dietní program je vědecky podložen moderním expertním oborem Nutrigenetikou. Unikátní sestavení jídelníčku na redukci váhy, náběr svaloviny, optimalizaci racionální stravy či pro prevenci proti chorobám dle metody DNA analýzy metabolických typů.

 

Jak to funguje a co to vlastně je?

DNA analýza je vysoce objektivní, vědecky podložená metoda, jako jediná z analýz metabolických typů stojící na pevných vědeckých studiích a závěrech. DNA je odebrána stěrem z bukální sliznice (stěr z úst), tedy naprosto bezbolestně, hygienicky a bezpečně.

Po té je vzorek odeslán do speciální laboratoře, kde je vyhodnocen a zaslán zpět.

Na jejím základě zjistíme váš metabolický typ, podle kterého se sestaví individuální dietní program.
Metabolických typů je 12. Jako nejčastěji se vyskytující jsou 3 typy:

„Vysoko-sacharidový typ“ (nebo-li sacharidový)

- tento typ snadněji vstřebává tuk obsažený ve stravě

„Nízko-sacharidový typ“ (nebo-li bílkovinný či proteinový)

- tento typ snadněji přeměňuje přijaté sacharidy v tělesný tuk

„Smíšený nebo-li zónový typ“ (kombinace Vysoko a Nízko sacharidového typu)

- tento typ nikoliv extrémně, avšak přesto ve vyšší míře přeměňuje sacharidy na tuk a zároveň více absorbuje tuky

 

Při určení správných genotypů se snižuje hmotnost 2,5krát efektivněji, zejména u žen.

Podle těchto klíčových znaků ovlivňujících váš metabolismus vám sestavím jídelníček na míru   a vytvořím vám vyvážený poměr klíčových živin, které ovlivňují váš metabolismus. (Tomuto předchází analýza vašeho stávajícího jídelníčku).  Pravidelná kontrola efektivity pro dosažení cíle.

Mimo to vás naučíme jak se orientovat v selekci výběru potravin v obchodech – jak nakupovat zdravě a čeho se vyvarovat, nenechat se oklamat marketingovými triky výrobců – zdravé není vždy tak zdravé jak se na první pohled zdá. Budete jíst chytře a zdravě.

Optimalizování týdenního jídelníčku je cca na 60 - 80 stránek A4, vč. grafů a tabulek. Týdenního jídelníčku  s přihlédnutím na těhotenství, kojení a zdravotní komplikace - např. diabetes, celiakie, apod. Týdenní jídelníček neznamená stravu jen na týden, ale opakuje se klidně např. 14 dní až měsíc a jde obměňovat potraviny s dodržením zadaných parametrů živin dle DNA analýzy. Lze sestavit i 14 denní jídelní plán. Optimální změny poměrů živin jídelníčku jsou v závislosti na efektivitě a při dodržování daných pravidel.

 

GENiální výživa dle vašich GENů. Jezte chytře a zdravě.

 

Objednat se můžete na: www.advanced-genetics.cz

 

 

 

YjhiZm